Vlaams product placement in Amerika - Spott springt de plas over.

Sam Verhaegen - 2017-11-09

testerdetest

Screen Shot 2017 11 09 at 11 51 25 145x300

Als er iets is waar we bij Ixor van houden, dan is het innovatie. Op alle mogelijke vlakken. Toen Appiness, het bedrijf van sterkhouders Jonas De Cooman en Michel De Wachter, met het idee voor Spott op de proppen kwam, konden we ons enthousiasme dan ook niet inhouden. Ixor investeerde van bij de start in het bedrijf en vandaag helpen we achter de schermen met design, UX en software development.

Snelle start

Spott werd gelanceerd in 2016 met het doel om kijkers zich te laten inspireren door content uit televisieseries. In de praktijk betekent dat: je kijkt naar The Voice, je ziet dat Lemmens vandaag toch wel een heel leuke bloes aanheeft en je denkt: 'Mmmmh, die zou mij niet misstaan.' Spott laat je toe te gaan kijken waar je die bloes kan vinden, hoeveel ze kost en wanneer ze bij jou thuis kan geleverd worden. En dat alles vanuit het comfort van je eigen zetel.

Overname

Spott kondigde vandaag aan dat het bedrijf haar eerste grote sprong over de oceaan maakt met de overname van haar Amerikaanse concurrent spylight. Die overname zorgt ervoor dat Spott en de services die ze biedt toegang krijgt tot de grote Amerikaanse studio's. Belgisch product placement in Amerika, for short. appiness

Maar daar stopt Spott's expansiedrang niet, ondertussen sloot de Winnaar 'Start-up van het jaar 2017' al een samenwerkingsovereenkomst met het Braziliaanse FSB communications en opende het bedrijf kantoren in Portugal en Londen.

Lees het volledige persbericht hier.

Related articles

Welcome to KunstKado

Read more

Meet IxorThink, onze AI en ML practice

Read more

LoLands 2018

Read more